Ознаке

Bol se od jutros ulogorio u mojoj glavi.
Pala je noc.
Bol ni makac.
Kazem da me glava strasno boli.
„Dobro, SAMO  opeglaj mi ovu kosulju – govori –
…… popravi jos malo tu kod kragne…..
E, sad je vec dobro, super “
Mene i dalje ludacki boli glava.
Ubija.

(Iz pisma Esona Jaosa, ovih dana)

….
Bila sam sama
dok nije došao on.
Od tada sam još samlja.
—————————–
Zašto bi mi produžavao nogu,
kad već imam grbu.
————————–
Ni cigani ne bili tolko crni
da se nama tolko ne beli pred očima.
———————————-
Ironija se krije,
u svakom nije.
——————
Baš te nešto gledam
i nikako da te spazim.
———————–
Daleko ćemo stići
samo ako nigde ne krenemo.
——————————–
Ima,ima toga dosta
smučilo mi se od posta.
————————-
Halo,ovde piramida,
žena od Mida.
————————
Dok god postoje bogati,
siromašni nemaju zbog čega da brinu.
—————————————
Moj doprinos je u tome
da mi je duša u nosu.
E,moj doprinosu.
————————–
Uzmi račun.
Može ti zatrebati deklaracija.
———————————–
Ničeg se više ne sećam.
Potpuno je čisto.
I crno mi je isto.
———————–
Nemoj stavljati tačku
tamo gde treba.
Možda i ne treba.
————————–
Počeo je dan,
puca mi vidik od noći.
————————-
Neko kuca,
otvori da izadje.
———————–
Veliko je Veljko
a malo je malko.
———————
Raduj se Rašo
što sam te našo.
——————–
I mene je rodila mama
samo nepoznatog porekla.
Ko sam ja?
——————————-
Ala sam se izbrčkala
al ne znam da plivam.
—————————-
Sve bi bilo dobro
samo da nije onih
kojima je dobro stalno na pameti.
—————————————–
Vode me na burek
radi uroka.
————————–
Otkopčaj se malo
ionako ti se sve vidi.
————————-
Simboli su boli u simbiozi.
——————————–
Gde sad da te nadjem
malopre sam te izgubila.
——————————
Vratite mi moju lutku,
moram nešto da je razuverim.
————————————
Počnem nešto prvo,
vratim se na drugo.
Posle ne znam ni gde sam počela.
—————————————-
Kula bi bila kul
ali Aaaa.
——————————
Daj mi se na dar
i ne smišljaj ime za poklon.
———————————
Opa,pa vi ste se to setili,
dugo vam je trebalo da se dosetite.
—————————————–
Nosim kompjuter u krvi.
Odzvanja mi web.
—————————-
Suviše galamite,
stvarno ste gala.
———————-
Hajde dragi,kad pomisliš na mene
uštini se da znam da postojim.
————————————
Sve što volim nije mi blizu,
zato sam ja daleko.
———————————-
I oči su počele da me izdaju,
pogledi su za sve krivi.
Ma pijte ljudi,
piće je za ljude.
Niste valjda ludi.
———————–
Kad pogledam u ogledalo,
dodje mi da se sakrijem iza njega.
————————————
Licemerstvo je merna jedinica
za merenje lica.
——————————–
Tuga je sreća,
samo su je zajebali da je duga.
————————————-
O sreći vam neću.
Dovoljno vam je i bez mene.
————————————-
Eh,kad bih znala
šta vi mislite o ovome
što ja mislim,
ne bi vam palo na pamet
da mislite o meni.
————————-
Sve umetnosti pokušavaju da umetnu.
Niko nešto novo da podmetne.
Treba joj oslonac.
—————————-
Osloni se na mene,
ja ionako jedva stojim na nogama.
————————————
Zašto četiri drveta i pas.
Ako okrenem sliku, izgubiću psa u korenju,
pa ga neću prepoznati kad poraste.
—————————————–
Kod mene sve žuto,
kad eto ti u to:ž,ž,ž,ž,ž,ž.
———————————
Neću da te upalim,
drugi već misle da radiš.
Sramota me.
—————————–
Kažu piši,samo piši.
Ma daj čoveče diši.
————————–
Oklevam dok ne budem oklevetena.
——————————————
Čuju se sirene,
a miševi misle sir,sir,sir.
———————————–
Jedva čekam zimu da me ogreje
kao onog davnog leta.
Poleti zimo,poleti zimo.

(…)

видети више: http://pismoizkarantina.blogspot.com/2012/08/alarmantno-je-cutati-eson-jason.html

